Een nieuw product in de etalage accentueren

Het assortiment aan producten in winkels is voortdurend aan het wijzigen. Als winkeleigenaar wil je uiteraard de producten die nieuw zijn extra onder de aandacht brengen. Dat kan door ze prominent in de etalage te zetten, maar dit werkt alleen als het producten zijn met een voldoende groot formaat en met een aansprekende kleuren en vormgeving. Kleine artikelen vallen in de etalage niet genoeg op. Je kunt daar iets aan doen door gebruik te maken van een van deze 3D frames. Daarmee staan de artikelen prominent in de etalage, zodat ze extra opvallen.

Wat zijn 3D frames?

Frames zijn aluminium omlijstingen, waar een textieldoek met een reclame-uiting in kan worden gehangen. Deze worden vaak aan een muur in een winkel of showroom opgehangen. 3D frames bestaan uit een constructie van meerdere frames, die neergezet kunnen worden op een vloer of in de etalage. Het zijn dus rechthoekige dozen, waar aan elke zijde een textieldoek met reclame in kan worden gemaakt. In sommige winkels of showrooms wordt ervoor gekozen om 3D frames aan het plafond te hangen. Dat heeft gegarandeerd het beoogde effect om een artikel onder de aandacht te brengen.

Met en zonder verlichting

3D frames zijn leverbaar met en zonder verlichting. Het voordeel van een frame met verlichting is, dat de reclameboodschap nog meer opvalt. Een ander voordeel van verlichting in een 3D frame is, dat de reclame dan in het donker zichtbaar is. Dat is vooral van belang bij etalages in winkelstraten. Een 3D frame met een opvallend textieldoek kan zelfs zoveel aandacht trekken, dat passanten er speciaal voor langs jouw etalage willen lopen. Zelfs als je winkel gesloten is, kan dat ervoor zorgen dat klanten de volgende dag bij je in de winkel komen om het product aan te schaffen.

Ideaal voor beurzen

Wie een groot 3D frame in zijn showroom heeft staan kan dat meenemen naar een beurs. Je hebt dan de zekerheid dat jouw beursstand extra aandacht zal trekken van de beursbezoekers. Maar een 3D frame kan ook handig zijn als afgesloten ruimte. Een opstelling waarbij de vrijstaande frames een ruimte afschermen van het publiek kan worden gebruikt om er voorraden in op te slaan of om er rustig verkoopgesprekken met met klanten te voeren. Als verlichte 3D frames op een beurs aan het plafond worden opgehangen trekt dat van ver de aandacht van de beursbezoekers.